今日3點幾起左身.刷牙洗面出街喇.上山.上到山見到條女.同d老表.........跟住成班上哂寶達中間.打波.條女返左屋企食飯洗白白.我叫佢搞掂哂打比我.我落去接佢.接完佢.成班老表仔出尖咀.倒數.出到去肥堅見到佢d親家同埋比佢d親家打.跟住搵丫標個大佬.去左海旁玩左陣跟住返山食野同坐左陣.我冇屋企返去左丫標屋企訓....
傻婆欣愛死你
新年快樂!!!