今日因為某d事唔洗返學唔講乜事喇.今日條低b妹約左我12點9因為訓過龍所以改左1點.我以為又遲d走左去搭的
上到去重等左條低b妹成粒鐘= =" 天氣咁能冷要我等你成粒鐘你真係好意思丫= = 跟住搵個溫d既地方慢慢坐低吹水
吹到3點9右左.陪佢返屋企汁野.佢去自修室.我就去叫雞因為今日我發左達身上成幾千個億.去左觀塘叫雞.叫左1隻四川大波美女同外國大羅美女.搞下搞下搞到6點幾上山搵條低b妹.跟住吹水吹吹吹吹吹左陣間.送左佢返屋企.
今日開心到爆丫.你可以陪我咁耐.如果日日都可以咁就好喇.....嘻嘻.....
愛死你丫傻婆欣
|