十萬個[唉]...
考通識二 未數曬-3-
仲有3條l0..咁就冇左6分 俾多5min咪好lo
之後考通識一,三.做到牙ma都吾認得''灑曬d時間
得番15min做 通識一份卷..///
攪到 通識一又未做曬-0-
番到屋企就換3去食lunch同fd*
搵位坐果陣見到ben叔*(小學果陣專係整電腦gE人)
叫我地一齊坐''
係咁係到講野''爆好笑係
笑到食吾到野'叫佢請又吾肯'''冇FEEL
倒數2天'''+油吧.同學們.挨埋個2日就free架la''
好la係時侯溫書la..路過又好'特登上黎又好 留個cM 吧!!!
|