星期五8點起左身lu' 整埋d野就去搭車'班車好多人so冇搭.等第2架; 去到去金鐘10點到'諗住搭專巴去'點知多人到嘔l0r'' 等1個鐘到都要so就搭taxi去70$到'去到大樹灣個入口入去 等埋姑姐果d就入去'除左越礦飛車同一個要維修ge冇玩到,,,其他果d玩曬lu 越礦飛車係因為d姑姐到 走so冇玩到''去相→
星期五8點起左身lu'
整埋d野就去搭車'班車好多人so冇搭.等第2架;
去到去金鐘10點到'諗住搭專巴去'點知多人到嘔l0r''
等1個鐘到都要so就搭taxi去70$到'去到大樹灣個入口入去
等埋姑姐果d就入去'除左越礦飛車同一個要維修ge冇玩到,,,其他果d玩曬lu
越礦飛車係因為d姑姐到 走so冇玩到''去相→
去左水母館好令排左1個鐘咁-,-but就值得ge去
玩到3點幾就走左-,-仲想玩耐d
之後就返左姑姐到沖涼出去打是邊瓐
又去相///