星期五
(頗長的一篇xg)
考英文usaga+普通話+日文~_~
朝早考英文先..做吾曬,仲有2part未做
得番15min果陣先做到第3張有5張..溫左果d又冇出-__-''
小息溫書!溫書!
之後就考普通話,吾識.冇溫過=(
日文,容易得很
11點30放左就番屋企
入電梯果陣有個肥仔[沖]入黎
點知係肥sam-___-''佢跟蹤我orz!!
到門口果陣就叫佢吾好黎,送番佢落去,點知我上番黎,出電梯
俾個牙伯嚇嚫-!之後係走(朗)見到黎湘吾郁企左係我門口到想嚇死我咩-__-!!!
之後就俾佢入黎.換衫出去同儀,ming's踩單車
踩到去朗屏!累到傻左順便去買野飲,之後踩番去天水圍=]
係條公路到踩,哈[亡命單車記]ma?好驚,好玩,開心
踩左成1個半鐘.遲左半個鐘罰左$10-_-''
之後番屋企換衫再去銀座食sushi=]
食左8碟+半碗炒飯haha!好味
同ming's,儀係咁吹水=笑死,傾得好開心=]
食到6點3到就番屋企la
|