今日8點左右起左身..就開電腦玩啦..
玩下玩下..就到左10點左右..
打左比梁文叫佢去打波..整野就打比佢啦..
叫左佢去7仔等...我就落去啦@@
等左一陣佢就黎左..之後就去入返d氣係個波到..
突然間..佢d fd係上面都唔知-0-""
叫左幾聲先知..就同咪佢d fd去煉波
睇佢地打左一陣波..去左買野飲..
買咪野飲先同佢在去打過..又係打左陣..
之後就同佢返上樓放返粒波上佢屋企..
之後就陪左我去大中買袋..比錢時..
都唔知點解好姒d錢飛走哂..唔見左100蚊and20蚊...
就同佢借左幾蚊比住先...好彩有姐..
如果唔係就好臭...買左就返屋企啦..
返左屋企先知100蚊係屋企-0-""...但係張20蚊唔見左@@
算啦算啦..搞到我冇得食m記..
留返係屋企食野..嗚嗚-0-"
之後就睇電視..悶爆-00-"
訓左一陣...悶悶悶悶悶悶
就起身啦..沖涼""
就係咁過左一日..
打住咁多先..
|