今日又係咁叫牙巫起身..
吠咪佢就訓到7點左右...起身整野@@
整下整下整到7點半...食野..
打比朱兄落去等..等下等下佢黎啦@@
緊係邊等邊sms啦..哈哈..
去答車..俊哥今日遲左黎牙..
借電話比牙水打比姚叔..就見到俊哥黎啦@@
比錢..坐低就開車走..
8點05分到左學校..死仔陳xx琴日比佢捉-0-"
今日又係到望住哂..正一死仆街婆,.,
跟住就早會啦..等左8點30分就上去@@
今日唔見左朱兄既愛人..唔知朱兄有冇唔開心呢-0-?
讀野果時..唔見左張野..
諗住miss楊睇唔到嫁啦..點知歐sir睇到@@
就同小雯一齊睇..係咁睇係咁睇--"
都唔知道讀邊到..哈哈
堂堂都係咁悶..算啦算啦
放學啦@@...出到去睇到果幾個英國女仔
佢地換左便服令到爆鏡..就係差冇帶杷機-0-"
聽日帶返去同佢地影相..
跟住係行去大中買返個啦吧..大出血牙-0-"
依家都冇咩錢..但係好平@@
哈哈..
|