`LAM(3 ♡♡ 
lamJJ
暱稱: lam JJ
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2012-07-08
2011-10-21
2011-09-22
2011-09-11
2011-09-09
文章分類
全部 (115)
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 761
今日人氣: 7
累積人氣: 3262
最近訪客
最近沒有訪客
  
❤brithday 07-12 ^○^
 
生日快樂
你要快樂
我要快樂
2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


2009-07-08 分類: 未分類

638*

好耐未試過開足10粒鐘機>3<"

e排d蚊係真惡

坐係電腦前面喂蚊0.0

就黎派成績表

心情刻不容緩

吾知今年合吾合格呢0-0

*
人老左,真係會諗好多野,好煩牙- -
思想低b咪幾好,冇野愁.






訪客留言 (返回 lamJJ 的日誌)


Y0ur_l0vE 於 2009-07-09 09:35 PM 發表:
唉..
我都想低能d~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MillY_child 於 2009-07-09 09:27 PM 發表:
你做乜諗野呀 ~_~!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sweetcandice 於 2009-07-09 06:46 PM 發表:
我有時開足24小時天LA'
*3*
CM''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DaisyCheung 於 2009-07-09 03:05 PM 發表:
合吾合格你都吾洗留班啦=_____=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sisi520i 於 2009-07-09 01:38 AM 發表:
你好under b \口/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kakamilk 於 2009-07-09 01:32 AM 發表:
me成日開10粒鍾.悶到on膠膠hehe
開到2粒鍾想訓hehe why
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chicken_p 於 2009-07-08 11:56 PM 發表:
LAM j我buy(支持)你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]