|
|
2010 年 8 月 9 日 星期一  |
| 2010-08-09 |
分類: 未分類 |
依排同家姐關係好左好多呀;haa....
好開心;依加佢成日陪我;
冇之前咁悶啦^3^
我&家姐

|
|
|
sorry丫.. 17號要返学補習+学跳舞.. 呢個暑假都幾忙..t^t
|
網主回覆
so busy...
唔緊要啦;咁你幾時得閒呀!?
想同你出街丫;
你依加係邊補呀a_a!? Posted at 2010-08-09 09:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
可能呢個就係令你心情好既其中原因^0^ cmcm=]
|
網主回覆
我諗係掛;
不過我諗可能仲有其他原因既^3^ Posted at 2010-08-09 09:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz mun._. Posted at 2010-08-09 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz 呀女._. Posted at 2010-08-09 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz nana._. Posted at 2010-08-09 09:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|