呢幾日都無上網,寫番呢排既近況。
最近睇左既書:西箱記、傲慢與偏見 ( 兩本都係名著,兩本都好好睇) 想知道內容,就到維基百科到查啦
呢排成日比詹思x扯我去借漫畫,睇左好多呀,我睇左我的執事王子、魔之自由業、S.F特優生同愛的木莓x...一本$4,心痛呀!... 仲要midnight起身去睇,嚴重睡眠不足,個樣殘曬,點算呀!?
好中意中文堂,因為個老師真係識得教書 ! miss好野 !
上英文堂就好想訓覺,食完飯個兩堂最慘 ... 想訓又唔得,唔訓又唔得。
數學堂ok唔錯,Mr.斌斌講書講得唔錯,係個笑容恐怖d姐...
至於I.H就係miss廖教,進度好慢。唉... 佢上個星期五又發x氣,形象跌落谷底... 詳情我唔係太清楚,so略過。
其他科目無咩特別,略過。
呢排既煩惱 :
做事提唔起勁,鬱悶,失去以前個種天真活潑 ...
仲咪認到曬班上既人名...
梁x文同darling羅既變態玩笑令我好唔爽!!
某d人令人討厭... 
家庭發生問題,我呀媽發咁x氣,話係我既錯wo,唉... 最慘既始終都係我。
好,就寫住咁多。
|