| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 14 日 星期一 |
 | |
| 派卷日 |
今朝返學...
上到4樓果陣.條書包帶個扣無lala斷左
nor爆呀!!丘狂笑=3=
今日有7科...
淨番epa未派...
都唔係好差...
average有69.9幾<<暫時XDD
派埋epa就...唉∼
中文:68.5
中史:64
eng:55 ><”
maths:81
is:76.5
geog:81
hist:63.5
聽日派epa喇...
我諗得50幾...
放學...
買書包...
睇左好多間...
最後尾都係買番之前同媽咪睇果個...
好淺色...唔知會唔會俾人捉呢...
|
| 刊登時間︰2005-11-14 07:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
區碧* 於 2005-11-15 05:22 PM 發表:
|
網主回覆
你黎拿∼∼
nor爆∼∼∼=3=” Posted at 2005-11-15 08:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|