| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
無聊嘅一日!  |
分類: 未分類 |
無聊嘅一日過左啦!唉.....
今日,去左學校練繩,練左2個中!!我終於個4人同步比左伍倩盈啦!真係開心呀!攪到自己好悶呀!個2個中有1個中係練4人同步,我係到睇左1粒中呀!好悶呀!我今日去練繩個陣,有幼稚園d人係到!呀sir叫我地表演比佢地睇喎!只係4人同步咋!個陣我又比左伍倩盈喎!我冇得跳lo...不過,我破左我自己嘅DD3 Speed記錄,但係唔係好開心咋!即使呀sir係到講笑,我都冇咩反應!仲有呀,個黃sir係到睇我地練DD3,我全部跳唔到呀!好玀呀!跳哂au先生請我地食雪條!係朱古力味泥ga!我又唔中2食朱古力味喎!味唔食lo!我本身比左伍倩盈ga!呀sir唔比呀!比左工友食呀!今朝,梁芷琪話佢個細表哥柂住佢隻手番學喎!!佢仲要係琪琪個大表哥面前柂呀!佢真係好大膽呀!!唉....咁樣就一日啦!真係悶呀!
|
|
|
rabeea 於 2007-06-25 09:48 PM 發表:
|
網主回覆
嗯...... Posted at 2007-06-25 05:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|