| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 24 日 星期六  |
| 2007-11-24 |
分類: 未分類 |
今日星期六牙~~
今日朝早番左團契...
番去傾12月22日做咩lo!!
到左11:00到...
就去左牙洋屋企睇bb...
去到我根本唔係睇bb牙~~
因為我見到我鍾意的野...
就係咁我就冇理到個bb啦!!
跟住牙洋請左我地去打"polly"!
呵呵^^
不過我冇打到..
因為我唔想打...
打到1:00到..
就去左食野喇...
好好味牙~~
跟係估唔到個陣時係1:45LO!
唔記得左要番德雅...
好彩有牙洋車我地去咋...
唔係比MISS LEE話啦!!
緊係聽到悶喇..
聽個陣時..
我係到傳個D野LO!
又玩SMS LO!!
跟食我唔想再聽落去啦//
就走鬼左去..
呵呵..
番到屋企先記得冇攞鎖匙LO!
跟住問我姑姐攞喇..
好彩有佢咋..
跟住換完3就去寶琳燒烤喇...
去個陣時就同左陳仲賢傾左陣電話~~
我以家就係人到屋企啦..
唔知今日又幾點先可以番到屋企呢??
大家~~
拉拉拉
↓
拉拉拉
↓
要留個CM比我牙!!
|
|