在昨天病左的我,
今日我忡有小小病!
堂堂睡(甘我知果個啊sir說什麼啦!無了!)
在昨天,病左到死,忡要溫的中文,今日一定測得ok啦!
在這天,無了到爆!想起好多野!
意前的趣事eg.去實驗室開個Bunsen burner,
要點火柴,我地玩野燒女仔頭髮(係中一事唔好話我白痴,當時的我係低能!)
哈哈!想番起現在的我,日日去不同實驗室(化學,生物,物理.....)
全要做實驗,甘果次唔洗問,比啊sir話啦!
個女仔好玩得沒有哭到!
甘果次之後,沒有在玩野,之後我成績科學係最勁!
生物學上進化論所說過我地是猩猩所進化!
在這點我覺得沒有可能或可能啦!我信是60%到是信!
我唔信的因數是,
不同人有不同的個性!
點會像猩猩!
我就是我沒有人可意像你!
因為是自己!
我就色說(兒我到現在這分鏟在問自己生全在這到有什麼意思!)
我的生全有什麼意思!
沒有人可答我
自己先可意找到答案!
唔好意為我係學校有好多fd,
其實我唔係好多說野,
只是上堂下堂,
出去吃飯,
放學,小測日日如是甘無了!
我沒有想過我有什麼好!
只是像機械人天天如是!
唔色笑的我
我估你地唔信啊啦!
我唔色笑
哈哈.....
真啊!
哈哈.....
.....
|