在童年的回憶,
都有氣球的出現,
唔知大家鐘意點玩氣球!
玩氣球的時候會唔會像我,我會找一個好好地方,
之後放走佢,
坐係草地係到想,
氣球會唔會去到自己想去地方!
唔知氣球大家會想到d咩啊!
我就想到氣球內有每一個愛情故事....
氣球如我們唔好好睇往佢地,
就可能係天空上,
好像氣球=你女友,你雙手比左個氣球第2個男仔一樣,
I love you 我之前的文章都有講過,唔知大家記唔記得....
I Love You 唔容易講,就好像你同班黑社會講fuck一樣,講完之後大家估到咩事啦,唉唔好想啦,都有d恐怖,
新年冇講啦!~
2月14日情人節唔知大家送咩比你男友/女友啊!
(你個kiss,你全個身體,朱古力......)
如果女仔想學做朱古力可以去買無印一個教做朱古力野(我唔長細講......有興趣去睇下!)
氣球我都想要一個,但我找氣球唔會是但找,
因為我想找自己最愛,
唔想在錯過以前對我好的人,
所以男生我地要陪多d個氣球,
唔好比氣球走開啊!
因可能走左找唔到你最愛!
我想最後講一:
je t'aime Gigi
唔知有冇人明!
有興趣估下啦!
哈哈~
哈哈...
...
|