HeI HEI咖啡店
come on baby!!
XD
留CM阿...
lamhei97
暱稱: 阿希
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好Y!IRIS出第二季啦!!
今日同鴨仔去買野
頂人的一篇文章
今日又去補習!!唉!!
戶外學習日好......-_...
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 127
今日人氣: 4
累積人氣: 912
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
MY MUSIC
2010 年 5 月 17 日  星期一   晴天


今日番學啦! 呆滯 分類: 未分類

今日終於番學啦!朝早起身起得超生苦lo!

今日都OK啦!中文堂個陣時派左星期五既QUIZ,

我超開心呀,雖然只得32.5,

但係我覺得我好幸運,

因為我好險,差一D就低分過「蘇X琳」,不過好彩,

我高佢0.5分!

不過當我望隔離......(都係保持默認,哈哈......)

數學堂個陣時就有個QUIZ,全部識曬,哈哈哈......

唔少基仲走來同我比高分,XD

聽日派個陣時,睇下邊個勁D先......

之後我上戲劇堂個陣時,我仲開心,

本來今日要考試,

但係XXX就冇去問呀SIR攞試題,

令到我地冇咩時間預備,之後就搞到D人......

不過當我睇到我既試題時,上面寫住叫我推銷「女裝泳衣」,

之後我就爆發左我既小宙就,有好多靈感,寫左好多野

最後仲攞左全班第X(90分),

勁開心呀!......

通識堂個陣時既QUIZ,又係亂咁做......

最後一堂,英文堂,MISS CHAN終於比番本書我啦!

勁克人憎LO,一日拖一日,搞到罸左$4....唉

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
係啵! 唔知點解今日有咁多野打? 嘻嘻.
我要閃啦,,,,,,,,,,,,,,,,,






訪客留言 (返回 lamhei97 的日誌)


hcmosc 於 2010-05-18 08:50 PM 發表:
今日已經知..
好明顯你高d囉xpp

隻歌好好聽..咩歌..?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JESSIE1997 於 2010-05-18 08:47 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cherrylo_727 於 2010-05-18 06:13 PM 發表:
cm;
回牙-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kellychan550 於 2010-05-18 04:59 PM 發表:
cM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fong199651 於 2010-05-17 07:59 PM 發表:
咁我知係邊個喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s151700 於 2010-05-17 07:54 PM 發表:
Cm`
要回+;_
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]