| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 3 月 11 日 星期日  |
仁傑屋開張大吉~~XD  | WAHAHAHA~~~ (意義不明)
響不少朋友們的催促下~~ 我的日記終於開張喇~~~~ バザクウ∼バザクウ∼∼XD
至於點解我拖左咁耐都未開日記....
一來係我將空餘的時間都用晒響搜刮網上資源之上~~
二來我原來想整個間唔中出d 高質素文章的blog 喇~
不過都係算把啦~~~ plan 左咁耐~ 又因為final year 的繁重工作而實行唔倒喇..
而且d leisure 時間大減~ 愈黎愈outdate 添喇...=口="
所以都係決定寫住先呢~~~ 定位係雜記形式啦~~ 希望final 後可以好好經營下啦~~~
好~~ 希望大家會enjoy 呢個垃垃雜雜的仁傑屋喇~~~XP
| | 刊登時間:2007-03-13 01:54 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
科思 於 2007-05-03 10:19 AM 發表:
恭喜大恭喜!~
開張大吉呀!~
雖來然我個blog唔多啱你睇(貓音:難道是18X的!),不過還請日後多多指教唷!
|
網主回覆
多謝~~~~!
唔啱睇嗎~~? 應該唔會吧~~@u@?
我會多d 睇番大家的blog 了~~~^^
Posted at 2007-05-03 12:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ronnyay 於 2007-03-16 09:40 PM 發表:
恭喜恭喜~! XD
恭喜開張~! XD
恭喜合格~! XD
以後我的 blog 也請你多多指教~ \(^o^)/
|
網主回覆
多謝~~~~ 我都已經link左你的blog嚕~~~^^
Posted at 2007-03-18 02:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|