尼哥斯特谷的仁傑屋
歡迎光臨位於尼哥斯特谷.龍之班次路線上的仁傑屋。本店專營各色雜貨、紀念品、愛心飯盒(團)等......絕對是各位旅行者稍事休息的好地方喇∼∼-▽-
lamip
暱稱: 勇者仁傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
終於見倒下川!! 人生又...
已經好耐冇update
Play.Right = Playri...
我叱~~! 接tag~~@0@
囧月
文章分類
全部 (21)
勇者仁傑的JukeBox (2)
勇者仁傑的覺悟 (1)
勇者仁傑的吹牛 (7)
勇者仁傑的冒險 (10)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
CUACS@Blogring
CUACS@死火手記/思考
CUACS@重思茶居/迷路貓...
GRM@GRM Blogring
GRM@GRM Year 3
GRM@theGRMscreamers
GRM@URA studio/希朗
GRM@尖叫星Blogring
JUACA@Blogring
JUACA@Mandy小小網誌
JUACA@Usa*Blog
JUACA@大門大大日記
奈迷研究社
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 52
今日人氣: 0
累積人氣: 18646
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


試後六件事 開心

今日做完份值得一讚的Recreation Planning and Management Exam paper 後~

(對!你冇睇錯~ 呢個係我同希朗等人的共識~ Dr. Marafa 的出題技巧大大提升~! d 題目再唔係好似以往咁求其將幾個9唔搭8的definition 砌埋出一條題目~ 今次係要用腦諗的~~! 只係結果大家都捉錯晒路... 惟有一味吹水喇.. =3= 聽聞有人睇倒份卷急到想添呢~~@@ 不過我對我份group paper ok 有信心呢~~ 好信得過一班好groupmate~>v< 所以今次炒極都有個譜吧~~@u@")

 <回正題@@> 我三年的大學生活都可以算係劃上句號了~~~>o<  至少在學業上~~^^"

開左個blog 咁耐~~~ 出得果兩個post... 今日終於可以叫做認真寫下喇~~~~!

我諗都差不多可以公開了吧~~~@u@
 

今日先講下短期內要做的六件事吧~~~!


1. 畢業旅行作準備

今次畢業旅行的目的地係西藏~~~!! 諗起都興奮~~>v< 到廣大的青藏高原上欣賞壯麗的景觀同獨特的風土人情~~ 真係好啱我地d 咁有energyGRM 人啊~~>u< 我地一行7人(可能仲會有人加入?) 會於14 號離開香港了~~ 會去廿幾日呢~~~ 所以有好多野要準備喇~~~ 之前忙住趕功課~ 做到都冇得點訓都仲爭d 做唔切.. 所以之前都冇乜參與planning 呢.. 真的唔好意思~ 黎緊會積極好多喇~~~>u< 至於要準備的事~~~ 已經打左買左~~ 主要係買旅行裝備呢~~! 仲有出番張中港通的卡~~~!

 
2. 搵份好工

之前d 功課太爆我真係唔識分身去搞呢... 除左剛收到冇耐AO fail 之外都冇搵過其他喇~~ 其實都會係旅行後先正式搵的~~ 不過我諗去之前都要睇定有咩工先呢~~~ 希望搵GOV or NGO~~~@u@

 

3. 修理下部爛鬼相機

部相機響兩次photoday (一次響poly~ 一次響ckb) 度先後跌壞左閃光燈zoom 掣...= =" 唔整整佢的話去旅行影相都幾唔方便~ 不過如果佢要整太耐的話我就去完旅行先整~~ 要盡快問下~~ = =

 

4. 搞番好router上網

話說轉左和記寬頻之後個舊router 就唔多work... 由於龜速d/l + 成日cut 線的問題~ 決定換過個新的router~ 諗住一勞永逸啦... 點知set 極都有問題... 但由於已經忙住做FYT~ 於是就唔鬼理住.. 索性單機上網~~ 但最可怕係單機上網都有時會有問題... 另外單機的問題就變成要同家姐爭機了.. 佢上唔倒網都要借我部腦用呢.. 都要快手整呢~~ 但真係好麻煩... 家姐都就快嫁喇嘛... 真係想唔整~~ =口=

 

5. 出血大購物!!

 wa~~~!! 真係唔好講笑~~~! 衫褲鞋襪乜都想買~~~! 事關真係太耐冇買了~~-=口= 成日都係著camp tee~ 我都知係頹喇~~ 隻鞋都就快穿底喇~~ 我要買好多野呢~~~! 當然仲唔少得我至愛的CD~~~! 奈奈隻single 托阿洛響日本買左未到手~~ 主要目標都仲係見本盤呢~~~! 我諗都成兩個月冇正式逛過信和了~~! 我以前係一星期去一次ga~~~! 大家可以想像倒我幾想發癲~ @w@

 

6. 剪剪個

全賴FYTGIS workshop 的折磨... 造就左我兩個月冇剪髮~~ 已經係有生以來最長的紀錄了~~@@" 長到膊頭呢~~ 宜家d 頭髮成日嬲住同吉住條頸呢~~~ 唔紮辮係好辛苦的~~ 但唔諗住紮啦~~~ 已經夠成日俾人當女仔了... 去西藏先都係剪番清爽d 為妙~~@u@

 當然要做的仲唔止呢d 啦~~~ 剩低的大概係leisure time 吧~~~wakakaa

刊登時間:2007-05-03 02:14 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 lamip 的日誌)


ronny 於 2007-05-08 03:19 PM 發表:
此日誌受密碼保護!
此日誌受密碼保護!
此日誌受密碼保護!

; ________ ;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

只是想試試落p/w 的功能~~
有興趣都可以試試撞p/w 呢~~ (不過應該冇咩可能?)
不過內容都冇乜野喇~~~XP
Posted at 2007-05-09 02:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KAzuha 於 2007-05-07 08:55 PM 發表:
這是小KAz子每給你的問卷~一定要填哦~~
http://blog.yam.com/kazkazkazhole/article/9970699
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ronny 於 2007-05-04 05:52 AM 發表:
終於肯更新了嗎~? XDD/
期待往後的 entry~!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔... 本來沉日諗住打... 但有d 野未準備倒~~@@
今日又要睇夜場spiderman 未必打倒了... 
Posted at 2007-05-04 12:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Panda ^_^ 於 2007-05-03 08:37 PM 發表:
哈哈~
我對我地既group project 都幾有信心~
因為大家都好比心機去做~ ^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就是啊~~~! 大家都提早完成自己part 的report~~ 真係幾難得~~!
而且一路溫書睇番d 野我覺得我地的concept 幾fit呢~~XD
Posted at 2007-05-04 12:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]