今日做完份值得一讚的Recreation Planning and Management Exam paper 後~
(對!你冇睇錯~ 呢個係我同希朗等人的共識~ Dr. Marafa 的出題技巧大大提升~! d 題目再唔係好似以往咁求其將幾個9唔搭8的definition 砌埋出一條題目~ 今次係要用腦諗的~~! 只係結果大家都捉錯晒路... 惟有一味吹水喇.. =3= 聽聞有人睇倒份卷急到想喊添呢~~@@ 不過我對我份group paper ok 有信心呢~~ 好信得過一班好groupmate~>v< 所以今次炒極都有個譜吧~~@u@")
<回正題@@> 我三年的大學生活都可以算係劃上句號了~~~>o< 至少在學業上~~^^"
開左個blog 咁耐~~~ 出得果兩個post... 今日終於可以叫做認真寫下喇~~~~!
我諗都差不多可以公開了吧~~~@u@
今日先講下短期內要做的六件事吧~~~!
1. 為畢業旅行作準備
今次畢業旅行的目的地係西藏~~~!! 諗起都興奮~~>v< 到廣大的青藏高原上欣賞壯麗的景觀同獨特的風土人情~~ 真係好啱我地d 咁有energy 的GRM 人啊~~>u< 我地一行7人(可能仲會有人加入?) 會於14 號離開香港了~~ 會去廿幾日呢~~~ 所以有好多野要準備喇~~~ 之前忙住趕功課~ 做到都冇得點訓都仲爭d 做唔切.. 所以之前都冇乜參與planning 呢.. 真的唔好意思~ 黎緊會積極好多喇~~~>u< 至於要準備的事~~~ 已經打左針買左藥~~ 主要係買旅行裝備呢~~! 仲有出番張中港通的卡~~~!
2. 搵份好工
之前d 功課太爆我真係唔識分身去搞呢... 除左剛收到冇耐AO fail 之外都冇搵過其他喇~~ 其實都會係旅行後先正式搵的~~ 不過我諗去之前都要睇定有咩工先呢~~~ 希望搵GOV or NGO~~~@u@
3. 修理下部爛鬼相機
部相機響兩次photoday (一次響poly~ 一次響ckb) 度先後跌壞左閃光燈同zoom 掣...= =" 唔整整佢的話去旅行影相都幾唔方便~ 不過如果佢要整太耐的話我就去完旅行先整~~ 要盡快問下~~ = =
4. 搞番好router上網
話說轉左和記寬頻之後個舊router 就唔多work... 由於龜速d/l + 成日cut 線的問題~ 決定換過個新的router~ 諗住一勞永逸啦... 點知set 極都有問題... 但由於已經忙住做FYT~ 於是就唔鬼理住.. 索性單機上網~~ 但最可怕係單機上網都有時會有問題... 另外單機的問題就變成要同家姐爭機了.. 佢上唔倒網都要借我部腦用呢.. 都要快手整呢~~ 但真係好麻煩... 家姐都就快嫁喇嘛... 真係想唔整~~ =口=
5. 出血大購物!!
wa~~~!! 真係唔好講笑~~~! 衫褲鞋襪乜都想買~~~! 事關真係太耐冇買了~~-=口= 成日都係著camp tee~ 我都知係頹喇~~ 隻鞋都就快穿底喇~~ 我要買好多野呢~~~! 當然仲唔少得我至愛的CD~~~! 奈奈隻single 托阿洛響日本買左未到手~~ 主要目標都仲係見本盤呢~~~! 我諗都成兩個月冇正式逛過信和了~~! 我以前係一星期去一次ga~~~! 大家可以想像倒我幾想發癲~ @w@
6. 剪剪個頭
全賴FYT 同 GIS workshop 的折磨... 造就左我兩個月冇剪髮~~ 已經係有生以來最長的紀錄了~~@@" 長到膊頭呢~~ 宜家d 頭髮成日嬲住同吉住條頸呢~~~ 唔紮辮係好辛苦的~~ 但唔諗住紮啦~~~ 已經夠成日俾人當女仔了... 去西藏先都係剪番清爽d 為妙~~@u@
當然要做的仲唔止呢d 啦~~~ 剩低的大概係leisure time 吧~~~wakakaa
|