Day 5 - 拉薩篇: 遊走日光城~~~.\v/. 18/5 晴

 
出現響天台遠方的布宮 Hostel"平措"天台的setting
 
天井下的精品舖~ 整得幾靚^^ 成間hostel 的牆上都寫滿字呢!
今朝訓得比較晏~ 成10點先起身~ 但知道早餐提供到10點半為止就快手梳洗完上去了! 但映同娜娜好似未休息得夠~ 冇早餐食~~@u@ 上到去拎個早餐啦~ 估唔到係前所未有咁難食>u< 當中堪稱最經典的係佢個又咸又辣的蘿蔔~ 仲要咸到苦! 真係好耐冇食過會令我都覺得難食到想嘔的食物喇~ =.= 還好佢個饅頭同碗粥都仲冇乜問題... 食完野響天台leisure 左好一陣子~ 發覺拉薩市區內幾乎所有建築物的天台都可以睇倒布宮! 好有型~!
 
好宏偉的布宮~! 蓮花形路燈+薄雲遮蓋的天
 
萬人朝拜! 圍住布宮邊走邊五體投地的修行者
響天台落番房~ 映同娜娜都身左身了~ 見11點幾~ 仲可以趕倒去排12點開始派的布宮門票預約~ 於是就一齊行過去啦~ 慢慢行去都行左半個鐘~ 響布宮下望上去無論係咩角度都咁有型! 仲見們好多人圍著布宮行~ 有唔少仲拎住個經輪一路行一路轉~ 此外~ 仲有好多朝拜者對住布宮跪拜添呢~
 
另一個角度睇布宮 布宮旁的岩壁都有唔少壁畫
 
布宮前馬路上的白塔 刻住"布達拉宮的石頭"
我地就咁行下影下相~ 都成12點幾先到售票處~ 但由於我同娜娜掛住影相同轉經輪~ 行行下唔見左大隊~@@ 去到售票處條龍果時其他同伴後面已經有好幾個人排緊隊~ 加上每個人可以買4張飛~ 有4個人已經綽綽有餘了~ 我與Joey and 娜娜就去附近的舖頭行行~ 去左間叫西藏天珠的高檔舖頭~ 裡面有好多有用的information! 其中講左唔同天珠所代表的意思~ 仲知道左各地的特產~ 如阿里的天珠~ 那曲的虫草同墨脫的綠松石~ 母親大人吩咐我睇蜜蠟同天珠啦~ 天珠真係天價! 比較似樣的要成幾百至幾萬銀 =o= 可能都係買d 假假地的番去好d... 知道左綠松石都係西藏特產~ 而且高檔舖頭都可以10蚊買倒~ 咁抵玩~ 我諗我會買d 番去的! Joey話想買唐卡(類似佛像畫)番去~ 不過又係超爆貴的~ 手巾仔咁大塊都要3,4百蚊... 不過真係好靚! 我會考慮買的~^^
 
豪舖.西藏天珠 布宮邊上漫長轉經道的開端
行完一輪過番去售票處已經見佢地輪左預售券~ 係第二日10點幾入場的~ 跟住見附近有四川航空公司就順便去問左d 機票價~ 之後就去搵食喇! 由於跌左張地圖...根本唔多識路...惟有沿之前去布宮的原路-北京路行番去~ 睇下途中有咩野啱食~ 但發覺呢條街係d 高檔野多~ 冇咩野食... 行行下先終於見倒間「玉包子」! 後來睇番先知道係推薦食店之一呢~ 我地響果度各自點左d 野食~ 我同Joey share左一碗涼面~ 一兜印度拋餅~ 同兩碟涼菜~ 成$12.5 一位~ 其他人$10都KO倒一餐~ 真係豪! 仲要食唔晒@u@ 仲要打包埋番去~
行番hostel 期間我地去左間超市度採購必需品~ 不過呢間舖d 野食其實好貴下... 響我的強烈要求下買左個好高檔的西瓜~ 成17個幾~ 仲貴過香港食~ 又細個=.=~ 另外買奶果時我想飲地道d奶~ 見倒有拉薩local 野"毛牛奶"~ 好吸引~! 於是自己出$ 買了~~ 買完補給品之後我地行番去啦~ 但我同Joey 好想食途中一間Gelato~ 所以就兩個去左間野度睇下幾$~ 見兩球都只係RMB6就去馬啦! Joey 叫左碎朱古力同檸檬茶~ 而我就叫左black berry 同玫瑰味~ 我覺得味道淡淡的幾好味~ 不過佢d 冰的proportion又太多了~ 有d 似刨冰~ 不過以RMB3一個球的價錢黎講我又覺得幾抵食的~ 不過Joey 就話唔會再食了@o@" 番到去知道其他人都蕩失路~ haha~
 
借Joey介紹呢間抵食的Gelato~XD 似乎係拉薩最新的大型商場

裡面有排籃球機~ 當地人(見過有喇嘛)玩得好高興 東北餃子 & 蛋炒飯
映同珊珊番到黎覺得唔舒服~ 所以就俾佢地休息下~ 而我地其他5個人就出去搵食~ 本身佢地想話食粥~ 不過大家覺得佢地唔舒服應該要多D 營養~ 尤其是映的傷風感冒已經持續多日了~ 晏晝又食得碗粥呢... 咁真係唔多得啊... 我地就下行下北京路外有咩好食啦~ 沿青年路一直行有很多排列齊整的店舖~ 不過行下行下發覺係冇咩野食的... 於是去到差唔多街尾時見到有個大型商場~ 穿過後就見倒有間幾吸引的東北餃子~ 入到去發覺呢度d 餃子係一斤60隻咁叫~@o@ 好在有4兩咁叫~ 叫左兩碟餃子兩碟飯~ 實在不錯吃^u<~ 食食下有d o靚仔衝入黎狂掃d 食剩的飯餸~ 好狼死~=口= 有個女人未食完都分d 野俾佢地~ 不過我地就唔會了~ 食到渣都冇剩先走~ 臨走叫多一碟餃子同個蛋炒飯番去俾映同珊珊食~ 另外再買葡萄糖番去以防佢地食唔落野都有d 能量抗病~ 可惜番到去見佢地都食唔落野呢...monkey 同娜娜陪左映去出面休息~ 而我就同珊珊等人上天台透透氣~ 見倒布達拉宮的夜景仲有彎月相伴~ 好靚~^^

夜晚打晒燈的布宮 布宮配彎月
響天台坐左陣就落番去坐~ 見倒佢地同d 剛去完林芝波密番黎的廣東人傾偈~ 佢地同我地share 左好多行程上的experience and information 啦~ 俾d 相我地睇真係勁靚! 之後就佢地d 司機都遇黎兜生意~ 條件好似開得幾好咁~ 留左個電話俾我地~ 叫小蔣~ 佢個樣幾好又幾好口咁~ 都考慮會唔會搵番佢呢~
|