我知道資質比佢低我唔可以打天才波 我限住自己每日唔可以fb超過20mins 我日日死溫爛溫死做爛做 其實都係想英文全級10名 總成績15名姐 其實都係想同佢叮噹馬頭姐 我有幾大諗頭 我真係唔甘心點解佢可以做到我做唔到 所以我死都要超越佢 除左兩個知己明我支持我又有邊個會咁