你點可以咁對待我朋友 難得佢對你死心塌地 你唔鍾意佢就拜託你唔好咁對佢 比人溝你好爽?你知唔知你爽既同時佢亦一直等緊你 你亦一直拖住佢阿 賤人...
你 我都唔會再理 既然你係咁繼續唔要面纏人 我都唔會阻你:)人地願打你願捱 有幾多人同我講過呢句說話叫我唔好理你阿 但我依然係對你咁好當你好朋友 但你居然咁回報我 太失望