running第二日 一起身腳筋痛 4點跑 好曬 比琴日停少左好多 亦無咁辛苦 一樣既係回程虛脫 塊面紅到不得了 塊面有啲痛 以為自己曬傷 真係好驚 做左個決定 一係朝早跑 一係夜晚跑 第一次驚曬黑 keep fighting!!!堅持一個月 睇下效果如何