EX.8A初階做左個幾鍾 仲不斷錯不斷改 已經做得好吃力 雖然謝偉強好好咁同我講睇埋我下學期成績 覺得我已經操緊數
再諗深一層 依家係好唔開心 問自己憑咩讀m1 就算比我躋身到入去咪又係吃力咁讀
真係唔想出現負面情緒 從來未試過 一直認為自己好樂天 有咩唔開心頂多兩三日就冇野
可能經歷親人呢啲事真係唔會一般咁唔開心 而係真正既傷心 真係為自己帶左好多負面情緒