| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 1 月 15 日 星期二  |
| 2008-01-15 |
分類: 未分類 |
好YeAh!!
今日係考試o既LaSt DaY
放1點幾
真係HaPpY
諗住約孟食LuNcH
佢話遲D CaLl我
點知..
佢話佢牙媽,
逼佢陪佢食LuNcH
佢5同我食都算La
我叫佢陪我番小學
佢問左佢牙媽話'得'
咁我就遇左佢會同我去La!!
點知,
佢打黎問我到大圍未?
我話未...
跟住就聽到佢牙媽問:
'係咪得佢1個?'
呢個時侯,
都知5會有好野嫁La
點知真係,
佢話我牙媽逼我去沙田唷
出到咁o既招
我梗係話:
'你去沙田La'
咁+La
5通話:
'你應成左我加,成日都返口'
好哀+媽..
跟住我就等到4點去接螢囉
見到德德,
諗住問佢螢係邊,
叫佢幫我搵螢
點知,
佢話5得行
呢樣都無咁哀呀
最哀係佢講完之後
走左...
之後見到螢
就1齊番屋企Lo..
今日最後邊到都無去>3<
孟真係麻煩Ar~
|
2008 年 1 月 12 日 星期六  |
| 2008-01-12 |
分類: 未分類 |
今日我螢約左:
細佬,珊,基佬,準去睇戲
佢帶左140蚊出街,
竟然有90蚊靜
好少可唷..
佢2點到出左去
到差5多7點先番..
佢番黎之後
我問佢'有無同德德坐Ar'
跟住佢話'冇'
我聽得出句子中
有好大o既殺氣
跟住,
都5知佢做乜
有D眼濕濕
之後,
聽到佢同Ar媽講電話
又話咩'睇5點半個場'
不過,我無理到佢地講咩
夜晚,
Ar媽番到黎
螢同Ar媽係到係咁嘈
都5知佢地講咩
之後Ar媽就係咁鬧佢
佢話俾Ar媽聽
德德去睇戲
德德幫佢地買飛添!
隔左1陣
我開電腦玩
睇左珊&細佬個BlOg
發現德德冇去睇戲
佢地去左唱K
ToTo都有去添
而螢個50蚊就用左黎整野
頁係覺得佢被Ar媽鬧得
'好抵死' |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | » |