Music Playlist at MixPod.com
今日第一堂系英文,,,好努力甘聽書!~ 第2堂系數學,,,好累,,但系要頂住.v. 第3堂:中文,,好悶甘做玲聽.. 第4堂..通識,,ok好牙,,去左104個度玩0v0 第5同6系dt 正到爆..周圍走~__~ 放左學 同左膠斌食野,,跟住陪佢番學校,,,,跟住就走左啦 放到屋企,,,好悶-___-'' 鐘意你,,系出自真心0v0'' to:某人 by:低能仔xd