-


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com



-` 好掛住你0x0________520;
★. 也許做朋友可以一世嗎!?`
lamloveb
暱稱: 低能仔0v0''
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-09
楊丞琳
2010-09-09
2010-08-26
天日8點早上 要起身默...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 7 月 13 日  星期二   晴天


我努力唱好朋友..我忘了是誰哭了=] 傷心 分類: 未分類

雖然我吾知系咩事...但系都應該要講句sorry!第一次見到你對我甘=]

琴日己經有點兒吾開心的了...甘岩陳豪因為有d人放左佢飛機..所以就問我去吾去迪士尼a_a

嘩..我當堂嚇一跳...原來食香蕉~_~

我即刻認成左佢(咪當散下心囉)=]

跟住佢就叫我天日吾好遲到拉!_!

  好拉!!!琴日緊張到訓吾著><''

但系今日精神都仲好...

好早就己經起左身...

等出門口了a00a

oh no;;it is very good..

今次得我 陳豪同斌仔...

我同陳豪會合左之後...

就去荔景地鐵站搵牙斌仔..

點知牙斌仔話去吾知邊度等..要我地再轉車...就系呢個時候 甘岩有一隔車系對面..就系我同陳豪要搭既車...我地因為仲未到站...驚死佢會走左甘..

陳豪話叫我同佢一齊跑拉....點知對門完來系delate..我撞左埋對玻璃到..再經過我地既10米短跑..終於過到去..搭到個架車...

己經好(羅)架拉我...跑完過去之後..仲要先知架車停多30秒先走...我真系想xy@佢.\_/.

算拉..呢一刻我同陳豪都好難忘

好拉..同斌仔會合左之後...我地12點到就去到囉...因為我系vip~_~

所以吾洗比錢!_!

入到去之後..有位姐姐求我做訪問....

我同佢做完之後..送個書簽比我...fucK!以為系d野飲tim

入面都ok多野玩._.

我地第一次就玩個個太空過山車...

第一次玩爽到爆炸..我地玩上穩-v- 結果玩左6次a_a....過度有得影相...我地咩姿態都做哂出黎-v-

食了一個福建炒飯套餐(只系+多左杯野飲)   =70蚊    牙斌個個牛腩飯仲正~~~叫左佢跟我一齊叫架拉 佢又吾信...少到咩甘..甘就70蚊了..

跟住我地玩左好多其他既遊戲...識左好多姐姐同鬼佬-V-...佢地好KIND..鬼佬就好有禮貌同好玩得...d導遊姐姐就吾洗講拉..人令聲甜><

我地坐船同周圍參觀同玩...A_A

最深刻就系咖啡杯..我地玩左x2  我地勁快唷._.  吾系好暈....但系.....(稍一會兒你就知了)..

我地食左個同m記差吾多既餐...56蚊-_-

牙~最正就系個個4d動畫..都吾錯..好有質感....好卡通牙真系!_!

跟住我地又重複甘玩d野牙...頂到去夜晚....8點

睇煙花...嘩嘩嘩..oh my god..

it is very good...好漂亮唷
 
睇完之後 我地就去左d店鋪睇野...嘩 好貴/.\

迪迪尼要趕我地走拉...因為要收門...

有d吾想走tim....

系個度都有成8-9小時...有好多回憶系入面產生的...

真系有d依依不捨.....

走之前...我地還傾了一會兒計子...

ps:玩完個咖啡杯之後原來會有後遺症...間吾中望野先會暈...可能我地3個整得太快吧!/ v \

e家邊打邊一會兒暈../.\

今天真是很開心唷

 

發表時間:2010-07-18 12:47 AM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]