| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 13 日 星期二  |
我努力唱好朋友..我忘了是誰哭了=]  |
分類: 未分類 |
雖然我吾知系咩事...但系都應該要講句sorry!第一次見到你對我甘=]
琴日己經有點兒吾開心的了...甘岩陳豪因為有d人放左佢飛機..所以就問我去吾去迪士尼a_a
嘩..我當堂嚇一跳...原來食香蕉~_~
我即刻認成左佢(咪當散下心囉)=]
跟住佢就叫我天日吾好遲到拉!_!
好拉!!!琴日緊張到訓吾著><''
但系今日精神都仲好...
好早就己經起左身...
等出門口了a00a
oh no;;it is very good..
今次得我 陳豪同斌仔...
我同陳豪會合左之後...
就去荔景地鐵站搵牙斌仔..
點知牙斌仔話去吾知邊度等..要我地再轉車...就系呢個時候 甘岩有一隔車系對面..就系我同陳豪要搭既車...我地因為仲未到站...驚死佢會走左甘..
陳豪話叫我同佢一齊跑拉....點知對門完來系delate..我撞左埋對玻璃到..再經過我地既10米短跑..終於過到去..搭到個架車...
己經好(羅)架拉我...跑完過去之後..仲要先知架車停多30秒先走...我真系想xy@佢.\_/.
算拉..呢一刻我同陳豪都好難忘
好拉..同斌仔會合左之後...我地12點到就去到囉...因為我系vip~_~
所以吾洗比錢!_!
入到去之後..有位姐姐求我做訪問....
我同佢做完之後..送個書簽比我...fucK!以為系d野飲tim
入面都ok多野玩._.
我地第一次就玩個個太空過山車...
第一次玩爽到爆炸..我地玩上穩-v- 結果玩左6次a_a....過度有得影相...我地咩姿態都做哂出黎-v-
食了一個福建炒飯套餐(只系+多左杯野飲) =70蚊 牙斌個個牛腩飯仲正~~~叫左佢跟我一齊叫架拉 佢又吾信...少到咩甘..甘就70蚊了..
跟住我地玩左好多其他既遊戲...識左好多姐姐同鬼佬-V-...佢地好KIND..鬼佬就好有禮貌同好玩得...d導遊姐姐就吾洗講拉..人令聲甜><
我地坐船同周圍參觀同玩...A_A
最深刻就系咖啡杯..我地玩左x2 我地勁快唷._. 吾系好暈....但系.....(稍一會兒你就知了)..
我地食左個同m記差吾多既餐...56蚊-_-
牙~最正就系個個4d動畫..都吾錯..好有質感....好卡通牙真系!_!
跟住我地又重複甘玩d野牙...頂到去夜晚....8點
睇煙花...嘩嘩嘩..oh my god..
it is very good...好漂亮唷
睇完之後 我地就去左d店鋪睇野...嘩 好貴/.\
迪迪尼要趕我地走拉...因為要收門...
有d吾想走tim....
系個度都有成8-9小時...有好多回憶系入面產生的...
真系有d依依不捨.....
走之前...我地還傾了一會兒計子...
ps:玩完個咖啡杯之後原來會有後遺症...間吾中望野先會暈...可能我地3個整得太快吧!/ v \
e家邊打邊一會兒暈../.\
今天真是很開心唷
|
| 發表時間:2010-07-18 12:47 AM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 123 | »
|