今日考試,
幾好呀,,因為有得早放=]'
考試見到你!!!!好開心呀,,終於攬左你啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後去fd屋企玩,,又係打架啦唔洗問,,'
之後玩到3點幾諗住返屋企換衫之後出街嫁ma,,
屋企係係廁所洗唔到頭,,就係張床等佢一陣,,,訓左-.-
7點半到醒左次十幾秒又訓,,10點1先醒,,,
個個係友趣買馬..我係屋企訓,,,早知琴日唔去人地到訓 /____\ '
之後今晚又咁過,,,