`假若你已經放棄,也許已經很難回頭=(
lammagic
暱稱: `♥ 冇腳既雀仔 ☆
性別: 男
國家: 馬來西亞
地區: 其他地區
最新文章
2011-05-19
北京之旅.
悶.
2010-09-15
出糧
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 1442
今日人氣: 8
累積人氣: 8223
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 20 日  星期二   晴天


旅行..一半半開心啦 分類: 未分類

7點5起左身,,

8點到返左學校,,同肥龍比訓度叫左返會客室掛~_~

好,,我以為佢話我同肥龍琴日冇返學又著便服同d fd係7仔到等fd放學,,

入到去收我煙,,屌你個老母,,食左2支收我把煙???????????????!!!!!!!

佢同我講,,一係扔煙,,一係走z_z'

扔左,,仲有18支嫁,,

之後玩,,燒野食,,好味,,不過前前後後宦係食左好少,,

見到你啵,,不過我果時己經比左老師迫要癴石,,我成世人未癴過咁高既野,,

癴下癴下掂到最高,.,成功,,落返黎就慘,,好驚仆街,,不過都落到,,

之後健哥有煙,,呀盈都有煙,,收我煙呀ma,,去左網球場格黎d山波到一齊食,,

食完,,數字球時間,,

原本仲諗住唔黎,,不過幾開心既~_~

之後返到學校,,

叫我2個fd幫我入去會客室到幫我係垃圾筒到拎返包煙,,但個火機就比人收q左~_~

幾蚊,,由佢!_!

開心,,早知今日攬住你@@

但係瘀嫁ma~_~






訪客留言 (返回 lammagic 的日誌)


jackie1811 於 2009-02-02 10:22 PM 發表:
cmcm=]
 要回牙...吾回打pat pat架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯,,搞掂@@
Posted at 2009-02-03 07:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tingtingfu 於 2009-02-02 07:41 PM 發表:
 c0mment;回俾我呀=)
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 回左,,=]'
Posted at 2009-02-03 07:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jackie1811 於 2009-01-29 11:24 AM 發表:
 cmcm=]
老林...比個cm你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有心有心v_v'
Posted at 2009-02-01 05:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Man_Man_22 於 2009-01-27 10:40 PM 發表:
 c0mm3nt也`v0v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝晒,,'
Posted at 2009-02-01 05:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sze` 於 2009-01-25 08:27 PM 發表:
洪啤jaii`.__.
c0mm3nt;v___v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝,,醉酒詩@@
  呵呵,,
Posted at 2009-02-01 05:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iAM_sum_0v0 於 2009-01-25 06:31 PM 發表:
c0mment`=)
成日唔留比我`\3/
回反個比我丫`.__.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好好,,我回我回,,但係小龍屋企玩緊ma,
Posted at 2009-02-01 05:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babii_tang 於 2009-01-25 05:41 PM 發表:
要回牙`c0mment0v0v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯,,
Posted at 2009-02-01 05:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



stupid_rain 於 2009-01-25 04:53 PM 發表:
 Cm
 
^^
 
新年快樂啦-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯,,
 新年快樂
Posted at 2009-02-01 05:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tina20071213 於 2009-01-24 10:13 PM 發表:
comment. 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝
Posted at 2009-02-01 05:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iAM_sum_0v0 於 2009-01-24 10:07 PM 發表:
 c0mment`=)
我冇得去`/__\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 所以我拎左你支叉用,,
   多謝晒-v-'
Posted at 2009-02-01 05:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]