`假若你已經放棄,也許已經很難回頭=(
lammagic
暱稱: `♥ 冇腳既雀仔 ☆
性別: 男
國家: 馬來西亞
地區: 其他地區
最新文章
2011-05-19
北京之旅.
悶.
2010-09-15
出糧
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 1442
今日人氣: 4
累積人氣: 8010
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 13 日  星期二   晴天


悶' 分類: 未分類

1點半醒,,之後上下網

3點4落到青怡,,之後行返上黎,見到呀凱,

佢話上梁植偉,,咁傻婆反正都黎我屋企'

咁佢又差唔多放,,呀凱又上梁植偉,,咪陪佢上去順便接埋個傻婆...= =

著短褲上lcw- -幾鬼柒,,差唔多4,5個月冇上lcw 7仔果到a___a

之後黎左我屋企,,又係坐下攬下,,啜果到!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..比你啜到興興地@v@'

之後4點唔知幾多肥龍比sms,,我話去旺角..是但lu,,行下lu,,過到去行新之城睇女人野- -

之後悶-.-  行左去shopping mall(好似咁串,,英文屎=v=')跟住再行去女人街'

悶到嘔肺..=.=

之後落荃灣打機,,搭小巴個c機係楊屋道話總站..咩事- -?

之後,,行去英皇打機..想睇打手但又走左..由佢.

之後打左2個鐘機,,搭402返屋企,,就訓~

 

留c0mm3nt呀






訪客留言 (返回 lammagic 的日誌)


jUlddy_Is_mE 於 2009-10-18 02:35 PM 發表:
 低b啤ja1`=)
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa`=)
勁尼今多個a`._.v
CM;)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你最低b !!!!
HAAAAAAAAAAAAAAAA
aaaaaaaaaaaaaaaaa
AAAAAAAAAAAAAAAAA
點?!'
夠唔夠你多vv
Posted at 2009-10-18 03:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing994617 於 2009-10-17 03:22 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babiii_kaka 於 2009-10-17 11:02 AM 發表:
傻佬;]
甘人地要加強對你既愛意呀MA;]
甘咪打多幾次=)
超掛住你.B;]
不過陣間有得見xpxp;
我愛死你.老公';]
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 @@'
HAHA
Posted at 2009-10-17 06:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babiii_kaka 於 2009-10-16 07:52 PM 發表:
c0mm3nt t0老公仔.
愛爆你;]
愛爆你;]
愛爆你;]
愛爆你;]
愛爆你;]
愛爆你;]
愛爆你;]
我愛你.傻佬*U*
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

打一次咪夠囉@@
傻妹黎...我都係v_v
Posted at 2009-10-17 12:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iAM_sum_0v0 於 2009-10-16 06:37 AM 發表:
cM`;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]'
Posted at 2009-10-17 12:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing994617 於 2009-10-14 06:13 PM 發表:
c0mm3nt more'
嘩(!)終於回左啦=,=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我睇完你依加d反應  夠晒嘩'
你都唔明我講咩嫁啦@@
Posted at 2009-10-14 07:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sarah_0909 於 2009-10-13 11:13 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX
Posted at 2009-10-14 02:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babiii_kaka 於 2009-10-13 08:13 PM 發表:
c0mm3nt.`
我梗系好野喇-_-傻婆丫MA;>
下次一定再啜爆你塊面=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好呀...次次都比你咀到好眼訓- -
成日無啦啦成個訓落黎,,好重嫁ma@@@@@@呵呵呵呵
我啜爆你個咀呀''@@
Posted at 2009-10-13 08:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



charilelam 於 2009-10-13 07:53 PM 發表:
c0mm3nt"}比多個你!
依+和數><嘻嘻
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁都比你諗到-.-'
ha,,thx
Posted at 2009-10-13 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



charilelam 於 2009-10-13 07:39 PM 發表:
comment:}
回個cm比我好bo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

回左..=]'
Posted at 2009-10-13 07:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]