今日返學,,放學去到青衣等傻婆放學
放完學接佢上左遠籃1,2分鐘跟住去我屋企.
點知我唔記得帶鎖匙,,跟住去到門口屋企又冇人.
打比老豆又話係荃灣搭緊車返去,,
跟住等左十五,,六分鐘到佢返左黎,,
一開門跟住佢又急急腳落返去- -
跟住我地緊係上下網,,吹下水,,得閒出下聽坐吹水又入下房,,
咀下攬下咁,,@@
呵呵呵..跟住你個傻婆又係咁問我凍唔凍,,
原來有陰謀既,,想比條頸巾我@@
多謝晒啵,,
唉,,不過呀,,今日本身諗住同你落荃灣影貼子相.
我又訓左教- -...冇晒精神同體力搞到唔想落去.= =
跟住同你坐到9點半你就走左,,野你都唔洗食
都唔知你係唔係人黎既.唔捨得你走~_~
但你條傻豬又話驚你老豆.
咁由佢,,終於試過同1個女仔拍左拖1年
感覺幾好~_~
希望我地有更多個一年^____^
|