唔知可以打d咩,
呢幾日都留係屋企,
留返d錢23號用,因為多數一出街就會用晒,,
跟住今日最後1日返學,,返埋今日就放,,
但係我冇返到
跟住開始因為某d野心情極度唔好.
由事情一開始就火,,未試過可以火到依加,,火成日都未下火,
總之今日心情唔好..
唔好問點解