2/1/10
冇野做,,冇返到學.
考試前一日冇返,聽唔到好多貼士,,
都有d後悔,但冇計太眼訓,,
訓到2點50分起左,,
玩住電腦等傻婆放學,
條傻婆放左上左我屋企,
吹水,打機直落.
玩到6點搭3,4就一齊落去,我搭88d
佢就應該搭243m.
跟住7點到左第間館,,
感覺良好.起碼多d野玩-v-'
跟住操到10點沖涼,
沖完搞埋d野差唔多10點半,
跟住就同館個fd一齊走.
之後去左葵廣行..冇野行
行行下無意中發現d瘦c好正..
仲要原來收工有平..
就買左兩盒返屋企同屋企人一齊食.@@

食完玩多陣訓,,聽日考試!!
3/2/10
蕉早返學,
返到去冇野做.
9點7返到學校,,
都唔知實際時間幾點先算遲,
所以唔知有冇遲=.=
跟住即開考,
d題易到仆街,
係普通話果度難難地.
本身話同學校d fd去打機,
點知1個唔打全部唔打-.-
之後自己去左西九行,,
上頂樓食左個飯.
行下行下行左去旺角-.-
悶下悶下買左小小衫.褲
跟住買左本鳩碟,,晒晒d錢~_~
跟住都未到3點,,太攰啦唔等啦,,直接返屋企,,
本身想等到3點接條傻婆一齊返屋企..
跟住返到屋企以經極度眼訓...
不過見到條傻婆乜都精神晒.
跟住,,見見下我訓著左,,
對唔住呀,,我都唔想成日訓嫁.
跟住醒左陣食完野玩陣電腦又訓著左,,可能我電腦係床面前
打機就係坐住張床,,
所以成鳩日打打下訓,,玩信長一唔夠玩,,一死就會訓落張床,,
跟住就訓左,,成日都係咁 ==
|