`假若你已經放棄,也許已經很難回頭=(
lammagic
暱稱: `♥ 冇腳既雀仔 ☆
性別: 男
國家: 馬來西亞
地區: 其他地區
最新文章
2011-05-19
北京之旅.
悶.
2010-09-15
出糧
文章分類
全部 (90)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 1442
今日人氣: 10
累積人氣: 8126
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 4 日  星期四   晴天


分類: 未分類

2/1/10

冇野做,,冇返到學.

考試前一日冇返,聽唔到好多貼士,,

都有d後悔,但冇計太眼訓,,

訓到2點50分起左,,

玩住電腦等傻婆放學,

條傻婆放左上左我屋企,

吹水,打機直落.

玩到6點搭3,4就一齊落去,我搭88d

佢就應該搭243m.

跟住7點到左第間館,,

感覺良好.起碼多d野玩-v-'

跟住操到10點沖涼,

沖完搞埋d野差唔多10點半,

跟住就同館個fd一齊走.

之後去左葵廣行..冇野行

行行下無意中發現d瘦c好正..

仲要原來收工有平..

就買左兩盒返屋企同屋企人一齊食.@@

食完玩多陣訓,,聽日考試!!

 

 

 

3/2/10

蕉早返學,

返到去冇野做.

9點7返到學校,,

都唔知實際時間幾點先算遲,

所以唔知有冇遲=.=

跟住即開考,

d題易到仆街,

係普通話果度難難地.

本身話同學校d fd去打機,

點知1個唔打全部唔打-.-

之後自己去左西九行,,

上頂樓食左個飯.

行下行下行左去旺角-.-

悶下悶下買左小小衫.褲

跟住買左本鳩碟,,晒晒d錢~_~

跟住都未到3點,,太攰啦唔等啦,,直接返屋企,,

本身想等到3點接條傻婆一齊返屋企..

跟住返到屋企以經極度眼訓...

不過見到條傻婆乜都精神晒.

跟住,,見見下我訓著左,,

對唔住呀,,我都唔想成日訓嫁.

跟住醒左陣食完野玩陣電腦又訓著左,,可能我電腦係床面前

打機就係坐住張床,,

所以成鳩日打打下訓,,玩信長一唔夠玩,,一死就會訓落張床,,

跟住就訓左,,成日都係咁 ==

 






訪客留言 (返回 lammagic 的日誌)


Suet_101 於 2010-02-05 10:50 PM 發表:
CM:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

早晚搽一次
謝路大.
Posted at 2010-02-05 11:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0vE_JaY_h0 於 2010-02-05 07:12 PM 發表:
 c0mment.
首歌系linkin park-in the end
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝.
謝.搵到啦!!
Posted at 2010-02-05 11:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siukin27 於 2010-02-04 08:01 PM 發表:
c0mm3nt=)
乜野叫散打王?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝.
um.鳩up串人技.
Posted at 2010-02-05 12:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fat__lung 於 2010-02-04 05:52 PM 發表:
c0mmenT`]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝.
Posted at 2010-02-05 12:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bonnie_kok 於 2010-02-04 05:10 PM 發表:
`c0mm3nt(*:
條傻婆.笑左-3-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

由佢
Posted at 2010-02-05 12:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wkkily 於 2010-02-04 12:27 PM 發表:
c0mm3nt;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝.
Posted at 2010-02-04 02:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0vE_SIU_DOG 於 2010-02-04 07:04 AM 發表:
;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 散打王?
Posted at 2010-02-04 12:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babiii_kaka 於 2010-02-04 06:55 AM 發表:
哈哈;;
我戈晚真係搭243M!`;;哈哈;;
你甘都估中-0-
傻佬;;;下次返屋企先MA-_-
想接我;;你可以到我就放戈陣先上黎接咖MA-_-
咩條傻婆-3-```
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你不嬲有咩車黎搭咩車..
咁岩我平時多數搭243m
咁直覺咪估你搭243m
點知中左..
唔係呀..我想方便d先至想等到3點先搭車去順便接埋你條傻婆
條傻婆條傻婆,,吹呀55尾a_a
Posted at 2010-02-04 12:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babiii_kaka 於 2010-02-04 06:52 AM 發表:
111111111111=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

叻女= =
Posted at 2010-02-04 12:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]