今日傻婆生日~
昨天4人行去替傻婆pre-celebrate生日~~
一開始就比人FAKE左>"<...62X 彩虹去屯門ge巴士點解會無冷氣ga="=!! 怨念
開車時就吹到飛起 停車時就熱到飛起
nvm~ 傻婆生日大曬 忍下....
西貢比旺角更快入到去屯門= =....強!!
入到去屯門市廣場跟迷宮沒有分別....
走了3圈 摸熟了
記下各餐廳和餅店的位置了...brain才到orz....
來到後還要跟我說怕我會好耐...所以打左陣機先離xd
傻婆說遲一點來~ 沒關係xd 有多點時間找資料
壽星女大曬xd
話曬傻婆生日, 我無理由自閉....
所以去左飲少少酒...
點知2條友之後暈暈地........哈哈哈哈
不過都幾有用~ 講左好多野~~
好比面傻婆~~~
見到佢同BRAIN關係咁好~~很安心XD
珊珊唔知做咩.... 成日無啦啦大笑T_T
知道嗎? 改變現狀是愚蠢的行為
你妳都知道.
所以呢^^" 對我來說, 跟妳像粒子與粒子一樣
用intermolecular force 來維繫吧~~
不能太遠 也不能太近
:) 發現最近太近了 要開始遠離一點
保持一個, 很安全很安全的距離
|