,'[◆就算天跌落黎"●"`__,'/| 我都唔會*同你分開”]
◆/×"痛恨自己°ㄍ﹡為何對里*還有【牽掛】..,、//"-/-
lamsin12345
暱稱: '°★`"::牙嵐°*×`|
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想念你
特別報導!!=]
多謝你地牙>V<...
仍然極度在乎你=]
1月25日=]
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 78
今日人氣: 1
累積人氣: 30606
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 8 日  星期日 晴天

|'▼ ████████1[]0%* *''  . `'◆*°Love love  L o / E

【[ -  !'|][刁 蠻", 任 性, 顛 顛 得得*[  我 並 不 可 愛 牙**              

.. , ◆'[[雨,,`'`]]

落緊好大雨牙**唔知點解**突然之間**有種哀傷感**有d衝動想出去淋雨**

我刀唔知點解咁感觸**記得有隻歌**叫做雨**記得上年我自己刀好鍾意聽**

隻歌好特別**比我1種唔知咩既感覺**記得第1次聽完之後喊左出黎**

怎麼失戀那天總下雨 渲染氣氛悲傷亦變得特殊 無從作主
若是大雨清洗降暑 情願來冒雨 可惜感情沒法回復已輸

可否不再提 當天的你曾說愛足一世
承諾現已盡廢 但我沒法放低一切

曾是愛侶 角色轉變你我應該顧慮
過去 都被雨水沖去
埋沒閉幕裡的 流下多少眼淚 雙眼下垂
我若見著誰 讓每滴眼淚仿似雨點下去

陰天風吹雨打不在意 訴說我的心境大概真合時 沉淪至此
就讓暴雨急下難道感情真摯 假裝心情愉快沒有意思

可否不遠離 今天的能夠置諸不理
再絕情還是寄盼你會留下轉機

相戀的總被愚弄 或是雙眼望到太濛 才幻覺跌痛也不痛
 
愛侶 角色轉變你我應該顧慮
過去 雨水沖去
誰在閉幕裡一告吹 
心虛
別再推 來年能面對 為何還自閉著唏噓
暴雨裡 什麼已過去
畢竟最後是要撤退 感謝經歷散聚
忘掉閉幕裡的雨水 去睡 

見著 沒有淚印足以
看出根據

尼隻歌既意思係:失戀既時候,就連天都好似贈慶咁落起雨,
受到環境既感染,傷心既程度增加,就會衝去淋雨,
究竟會更加唔開心,定係一種抒發呢?
係大雨之下喊,面上既水點係雨水定淚水根本分唔出,
所以就算「你」出現係我面前,都唔會知道我喊緊。
我諗我將來應該會面對到,可以唔再喊、唔再失眠,
可以忘記傷痛,就算你出現係我面前,都唔會發現我曾經喊過。
所以,歌名既「雨」除左指雨水之外,仲指係雨中既眼淚。

刊登時間︰2005-05-08 12:31 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]