| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 5 月 8 日 星期日 |
 |
|'▼ ████████1[]0%* *'' . `'◆*°Love love L o / E

【[ - !'|][刁 蠻", 任 性, 顛 顛 得得*[ 我 並 不 可 愛 牙** |
| .. , ◆'[[雨,,`'`]] |
落緊好大雨牙**唔知點解**突然之間**有種哀傷感**有d衝動想出去淋雨**
我刀唔知點解咁感觸**記得有隻歌**叫做雨**記得上年我自己刀好鍾意聽**
隻歌好特別**比我1種唔知咩既感覺**記得第1次聽完之後喊左出黎**
怎麼失戀那天總下雨 渲染氣氛悲傷亦變得特殊 無從作主
若是大雨清洗降暑 情願來冒雨 可惜感情沒法回復已輸
可否不再提 當天的你曾說愛足一世
承諾現已盡廢 但我沒法放低一切
曾是愛侶 角色轉變你我應該顧慮
讓那過去 都被雨水沖去
埋沒閉幕裡的雨水 流下多少眼淚 雙眼下垂
我若見著誰 讓每滴眼淚仿似雨點下去
陰天風吹雨打不在意 訴說我的心境大概真合時 沉淪至此
就讓暴雨急下難道感情仍是真摯 假裝心情愉快沒有意思
可否不遠離 今天的你能夠置諸不理
再絕情還是寄盼你會留下轉機
哭 相戀的總被愚弄 或是雙眼望到太濛 才幻覺跌痛也不痛
曾是愛侶 角色轉變你我應該顧慮
讓那過去 都被雨水沖去
誰在閉幕裡一告吹 才顯得心虛
別再推 來年能面對 為何還自閉著歎唏噓
暴雨裡 什麼都已過去
畢竟最後仍是要撤退 感謝我可經歷散聚
忘掉閉幕裡的雨水 能讓我去睡 傷痛撇除
我若見著誰 沒有淚印足以看出根據
尼隻歌既意思係:失戀既時候,就連天都好似贈慶咁落起雨,
受到環境既感染,傷心既程度增加,就會衝去淋雨,
究竟會更加唔開心,定係一種抒發呢?
係大雨之下喊,面上既水點係雨水定淚水根本分唔出,
所以就算「你」出現係我面前,都唔會知道我喊緊。
我諗我將來應該會面對到,可以唔再喊、唔再失眠,
可以忘記傷痛,就算你出現係我面前,都唔會發現我曾經喊過。
所以,歌名既「雨」除左指雨水之外,仲指係雨中既眼淚。
|
| 刊登時間︰2005-05-08 12:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 102 | »
|