終於考完試,
對完所有卷(鬆一口氣~)
原本好無信心既中史都成功合格^^,
雖然有幾科d分數下跌左,
但合格科目多左,總算有進步(哈哈)
不過始終英文成績重係好差- -要更加努力先得......
星期6生日@@同班同學約左出泥食餐飯都有d期侍啊~
考完試先生日真開心.
呢幾日都下雨d全身都無咩力好累=.=
快d天氣變好啊!!!!!!