| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 4 月 24 日 星期二  |
|
24.04.07 星期二 |
|
今日下午D堂唔使上...好開心呀~
Day B實在太痛苦啦!!!
個套「阿拉丁」好好笑~
放學就去左敬拜隊...
未入去之前,,係三樓
見到蔡x文發顛..
好恐怖-0-"爆晒粗咁
跟住開始敬拜
為到呀爸同我祈禱
算係個乖乖女啦...
聽日,,張彤生日會
好想去呀~Karen會幫我勸呀爸!
想去睇「十分.愛」,,
應該好睇既 「魔疫」仲未睇..
可以用張彤個生日會做籍口出街,,
|
|
刊登時間:2007-04-24 07:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 28 日 星期一  |
|
迪士尼後, 不是開心的嗎?  |
|
27/8-28/7
這兩天係迪士尼, 本來應該好開心既......
可能我唔中意同呀爸一齊出街,
唔多開心, 佢一日到黑都係話我既成績
完全令到我唔可以enjor lor~
返到黎, 食晚飯......
唉.......唔好講啦~
總之就唔多開心啦 > <"
|
|
刊登時間:2006-08-28 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 20 日 星期日  |
|
好無奈, 超開心  |
|
今朝返左崇拜, 10點-12點啦,
跟住主日學,
晏D去左五十嵐食晏,
比我識左一個叫嘉嘉既人,
又唔知點解會比人話我同Dominic 喎......
好無奈咁返左學校坐左陣,
咁就走左去新城市行商務.......就返左屋企啦~
|
|
刊登時間:2006-08-20 06:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|