- 今日要賽波,.12點幾起左身,..沖涼換衫,.好趕咁食埋個飯,.就出去喇"
- 同家豪搭車去到蔡高,.等齊人之後就入去聽d 8婆9up,.
- d 8婆9up完,.就同芯long,.ah業出左去食野嘆番幾枝煙,.
- 一開頭好好彩咁羸左雷記1分,.之後又羸埋蔡高
- 最後又好險咁羸埋哥隊唔知乜hi戰神隊"
- 攞左個所謂既第一"
- 賽完之後就番左氹仔,.落左city一陣'
- 跟住同m3,.賢哥上左銀閣,.
- m3今日又要搵佢條女"我唯有叫蕩爺陪我喇"
- 上左佢屋企,.佢又同個8婆掛住係度挽,.得我自己一個on99咁唔知係度做乜柒,.
- 哥兩個仆街終於挽完,.終於有得用部電腦喇"
- 今晚要早d番屋企,.=]!!
- 打住咁多,.係咁"!!
`今日賽完波影既: 
|