- Lapz!. =)
- 努力讀書,.
lapZi
暱稱: - 立子,.
性別: 男
國家: 澳門
地區: 大堂區
最新文章
- 努力
- =]
- 無聊, =D
- <3
- =]
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 166
今日人氣: 4
累積人氣: 1888
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2009 年 3 月 28 日  星期六   陰天


`無能為力害怕輸不起,. 開心 分類: 未分類

-      今日要賽波,.12點幾起左身,..沖涼換衫,.好趕咁食埋個飯,.就出去喇"

-  同家豪搭車去到蔡高,.等齊人之後就入去聽d 8婆9up,.

-  d 8婆9up完,.就同芯long,.ah業出左去食野嘆番幾枝煙,.

-  一開頭好好彩咁羸左雷記1分,.之後又羸埋蔡高

-  最後又好險咁羸埋哥隊唔知乜hi戰神隊"

-  攞左個所謂既第一"

-  賽完之後就番左氹仔,.落左city一陣' 

-  跟住同m3,.賢哥上左銀閣,.

-  m3今日又要搵佢條女"我唯有叫蕩爺陪我喇"

-  上左佢屋企,.佢又同個8婆掛住係度挽,.得我自己一個on99咁唔知係度做乜柒,.

-  哥兩個仆街終於挽完,.終於有得用部電腦喇"

-   今晚要早d番屋企,.=]!!

-   打住咁多,.係咁"!!

`今日賽完波影既:






訪客留言 (返回 lapZi 的日誌)


Na2xP 於 2009-03-29 04:17 PM 發表:
喔, 好拉' XDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-    你都要早番喇,.嘻=]
Posted at 2009-03-29 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Na2xP 於 2009-03-29 12:58 AM 發表:
係,? -V- 邊個泥GA?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -    哥個應該就唔係你喇,.=]
Posted at 2009-03-29 03:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Na2xP 於 2009-03-29 12:07 AM 發表:
點解要早返屋K AH? @V@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-     應承左人早番屋企囉!!!=]
Posted at 2009-03-29 12:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]