- 呢幾日考試,.都冇打過blog
- 終於考試喇!!=]一身鬆曬^^
- 今日訓左教爽既,.三點先起身"
- 起身挽左陣電腦" 跟住去左銀閣搵ck,龜,同薯哥"
- 跟住又陪左ck過左澳門買野" 買完野去左馬哇食野"
- 之後番氹仔搵洪b同佢條女飲野"
- 睇埋大冬瓜大結局就走左lu"
- 跟住上濠景悶左一陣'
- 之後又上番銀閣,.跟住走lu,.
- 今日超早番屋企=]ya!!哈^^