聽日就Exam喇..
係我人生中係kyc第1次exam
好驚會肥
d人個個都同我講話唔洗驚..實得..
但我之前的小測中..都試過好幾次肥咗
聽日係中文writing..雖然過往的中文writing都未試過唔合格..都算係合格姐''
唉..其實作文''呢家野好主觀既..如果呢個老師覺得好..可能另一個會覺得唔好..見仁見志喇''
希望盡到自己能力喇'' d試題唔好咁深
得就得喇...理得佢- - 豁出去吧><
自從26號後........
我都係屋企..無出到街--''+]
得一個字... 悶-口-
唉...都好的...可以讓我做下功課...溫下書==)
但根本我都唔專心..- - 有幾多時間俾我都無用啦__*
算啦..我唔到最後一刻都唔會做功課啦...
但我都會keep住努力 Study Hard--*
寂寞...__* 如沒有自由''
像一隻被困在雀籠的鳥... &nbs......(閱讀全文)
係同 玥 之前影的-- Boxing Day♥--
同 Iris 玥--影的貼紙相'' Po出黎俾大家睇--+'']
Ha..我好鍾意呢一幅呢__]''
哈...xd Today is Christmas Day ar>< Merry Christmas=]
估唔到今年Christmas同咗個中學fd過...佢就係---Fiona....我哋都識咗5個月啦...仲有一個月..就半年啦..
同Fiona出街..俾個結他俾佢呀哥..
同佢行下行下..影咗幾張相..嘿嘿..post俾大家睇下啦..=]
&......(閱讀全文)