今日上物理堂....
整嬲人....佢真係好嬲.....
心情不佳.....
刊登時間︰2005-09-26 06:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
沒
刊登時間︰2005-09-21 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
太累了....唔想打....要做功課!!!!!!!
刊登時間︰2005-09-20 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]