點解星期六都可以咁無聊嫁><
又冇野玩,on居居係屋企-,-
唉,人生點解會咁苦悶嫁...
不過有時都OK精彩....
算啦,星期六無咩野打lu!!
星期一唔好再落雨,我要打波牙!!
聽日打社際!!
淆底添,,,,雖然黃社得紹紹...同johnson!!
算,聽日照打,區區兩個人!
頂得住既!!
聽日記住支持綠社!!
我要扑short johnson
差d唔記得!!
琴日可能係我最後的一日!!
個電制漏電,好彩有數學功課要收!
唔係開電制果個就係我!!
不過都唔係好大件事....
今日又打足成日機>3<
不如意的事十常八九!!
人人做好本份,人地做咩都唔緊要嫁>3<
唉,今日見家長....
雖然小張張無鬧到,但係都....
今次算考得差啦!!
大考仲唔努力就死啦!!
見完家長,見到班ReD CrOss!
真係唔知笑家係喊好...
個個都唔知識唔識操....
軟弱冇力,唉,做左四了童子軍!睇到係有d唔順眼嫁啦!
真的笑了!!
cm please!!
幾個世紀無打lu!!
不過今日都冇咩特別既事!
近排打機都打耐左,就快死啦><
聽日又要番學,唉,悶鬼死~~
留個CM吧!See YoU ToMorow!