



『靚仔希希』 ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
-口- 好9耐冇打日記啦!!! 最近冇野做呀!!! 好得閒的... 冇番壽司啦... 本人正要休息中.... -口-""老啦老啦!!! 真係慘..... 5夠d年輕人玩啦!! 遲下可能番日燒-口-"" 哈!! 好似脫離5到同壽司有關ge野!!! 不過算啦.. 反正鍾意就得啦!﹏!
![]()
轉左歌 又轉啦- -|| 呢首歌有點色色地甘.... 不過都幾好聽呀!! 搵5到好ge歌... 是但甘整左首係度... 聽住先啦- -| 人地就開左學啦... 我就學人玩壽司.... 都幾正呀^^幾好玩下... 不過5諗住長做- - 跟住都係玩啦- -|
![]()
=-=好攰呀><" 日日都係玩玩玩玩..... 夜晚1點幾先番黎.... 好攰呀.... 好眼訓....好似日日都5夠訓甘- -||| 今日又出mk啦.... 玩左好耐...攰!! 想轉歌呀= =|| 有咩好聽ge歌介紹下... 講各位令女令男多多介紹... 好聽ge歌俾我呀!!!! 留言俾我-v-" thx!!!
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||