今日放學個陣同梓恆同佢d fd... 去左第2到煲左陣煙... 就去左美館搵馬騮同mo仔... 同mo仔個d食美館hea左陣就去 諗住去海福既--不過去左美田搵牙龜佢地 去到美田就同丫龜.丫橋.丫添.馬騮.高佬.mo仔.梓恆.琪琪 行左上山玩--上到去係到玩石仔--" 之後六點幾反左屋企啦!!
琴日3點幾出左去禾輋玩!! 去到禾輋...(吾講!!) 之後去左搵mo仔佢地啦!! 去到雄囝都係到... 之後就係到傾計... 之後4點幾就過左去沙田搵牙龜佢地~ 之後係空中花園到坐!! 坐到7點幾去左中央公園...... 去到有好多人係到,,, 之後係到飲酒!! 馬騮第一個醉左 之後我都醉Q左--" 之後係到嘔... 今日訓醒個頭勁痛囉-- 之後3點又出左禾左玩... 去到禾輋得mo仔,牙豪,牙杰,同冬菇係到 過左陣牙杰條女又過左黎!! 之後吾打啦--" 完
好奈冇打qooza啦!! 今日又冇反學--" 之後3點幾出左美田... 係到操彊-.- 周身都好痛 之後去左公園坐!! 係公園呆坐-- 悶到仆街...又冇煙食wo 係到吹水 之後8點幾就反左屋企啦- 完--