Image hosted by Photobucket.com
lauramak
暱稱: ``× 欣B.°﹏
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.."
.."
.."
.."
.."
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 72
今日人氣: 7
累積人氣: 3970
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 10 月 15 日  星期六 晴天
...

UM..今日牙.....唉..

今日係6點半就起左身啦...點解@@??因為要番去學校聽果個5知咩咩...(5記得左叫咩名..)好慘LOR*我要BRING..

FENCING D野...好重,,,重死我了...D老師要我地班學生係8點9番到...我大約係8點15分番到...玩到咁上下..

番番班果度..死人肥其攡左我把劍出泥玩..俾MISS訐見到...卡卡``佢爆俾人鬧...不過我都差D俾人鬧..

因為我係老師面前爆左幾句粗///好釆CAREN話俾我知佢係度....如果5係..我一定俾人鬧到嘔....THX CAREN^^

THEN..我地去HALL了...到到10點幾時候..佢話E+小息...好感動啊...有小息>0000000<``多謝...

一聽到話有小息...立刻好想食野...食左腸仔G後都係好想食...不過冇得食...-0-""因為賣曬...嗚嗚..5制..

then...好野...11點中了....好野...走得..(早走)去FENCING..不過得我一個..因為PHOEBE早走5到...5去了..

THEN..去到果度..話咩要打比賽..好傷心啊我..泥左3個女仔...有一個好可愛...>333<``

罡仔牙罡仔..5好5開心啦..你妯過人..係咁咖啦...+ OIL啦!!!我咪重慘過你啦...我大過你..都係好你小小咋...

你5好喊啊...!!THEN...放學了..走果時....又見到果2條友,,,有冇搞錯....同佢地講左一陣野...冇講LU..走左..

我去左又一城度食..食完...番HOME....牙MA話5俾我用電腦..好傷心...咁我就係HOME果祊....做下E樣..做下果樣...

好辛苦咁..咩都做曬...食飯了...食完....開始好無聊,,,我爆聽歌...不過聽泥聽去都係果幾隻..本身聽更收音機咖..

不過太悶了...聽番歌吧...聽到11點...好野....YEAH!!!好開心聽森美E動了!!好根笑..我愛笑談廣東話....

哈哈**好正....好好笑...到左1點中先訓....唉..個眼袋大了...5開心....俾G前MORE樣衰....唉...傷心TIM..

點算好....哈*我泥生日啦....記得俾生日禮物>333333<``10月17日..牙BA生日...牙BA..生日快樂啊!!

唉..5打啦....諗5到咩好...

THE END.. BY LAURA*

(16/10打的)

1217日...我生日...呵呵呵!!

 
刊登時間︰2005-10-16 01:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]THE END