
今日牙..
唉..好無奈牙..本身今日早上O既時候..都冇咩野O既..
其實可以話係ALL DAY冇做過野..我真LAZY牙..
係LUNCH O既時候..MON死我啦..同一個牙伯食飯..(其實係我UNCLE..)同埋我AUNTIE一齊食..
我未TRY過食野冇講多過 10句野...THEN..返返HOME..G後..打左俾KARINA..
問下佢有D咩方法可以減肥啦..仂就HELP我揾下..點知..ON SHIT..佢揾左好多方法俾我...
但係..卵都係覺得係冇用呵...算吧了...有一個..係诃WEAR 4對X係隻腳度...
不是嘛...算..我一樣去TRY...重有好多好多咖..不過5記得左..卡卡````
THEN..AUNTIE 返左泥..開始做下野俾佢睇..無奈爆..**
G後冇咩野HAPPEN LU...就係係E飼時候...發生左一樣好好笑O既野..
我表哥問我係咪有個FD叫蕭詠琴...E個名真係..正到爆LOR...係咪呢..琴琴**
G後..我話左俾CHRISTY E件事..佢冇啦啦叫我做麥穎金...E個名真係..(好想死LOR*)
我就不停咁話5可以咁叫我...所以到到最後..我个名係叫做麥穎新...then..我地開始help人think下..
一think..就think karina..佢果個係最好笑咖...sorry牙karina..我都5想..
g後..冇野happen lu..訓覺覺豬lu..
TO PIANO (琴琴)**::::
你個衰人牙...你5好再叫我做NEW NEW LA!!!!!!
牙NEW都5得牙><"你最多叫我做新新好了..
FROM NEW NEW(新新)..
I LOVE KOIKE TEPPEI**
end..
|