琴日去左 偉發 買書書
好鬼多人 ,, 排到出門口
得4條友執書,做野好鬼慢
如果唔係有得平
我都唔黎呢到買啦~
地方又偏僻喎,得嗰一間鋪
唉,好心佢啦
間鋪咁鬼細,就唔好搵咁多間學校代理啦
同阿哥傾下傾下,話咁快就到>.<
見到幾個〔贫血高〕係前面。。。。
咁某位人兄就help我地執書
等等等等等
無啦啦唔見左人
後面有幾個細路女又無啦啦係度嗌
話有隻貓喎~
佢個工人就拉開佢
佢就同個工人講:我唔驚貓架~
超! 你唔驚就唔好學人地係度嗌啦
最憎呢d人架啦
比我係佢工人實一巴車埋去
睇下佢仲有冇聲出
隻可愛o既貓貓從高處跳下
[嘩~!]佢地狂係度嗌
我耳仔都聾啦!!!
-----------------------------
人兄番來囉~
冇 中文啦,全部英文啦 , EPA啦 , History啦 , Music啦 , 電腦啦,Science啦....
合共17本
代理贫血高又咩都冇!!??
我阿哥都係冇16本
都唔知等你咁耐做乜!
訂埋書書,減埋400蚊書卷x90%
洗左5千幾牙∼∼!
大出血啦.....
|