今日放學
好多同學都要作文[Eng],,
要放學交o麻
咁啱我地講完Maths project
有部腦o係度
個琪琪竟然上自己個Blog俾啊sir睇喎
又上詠詠個Blog
個詠詠又衰o既~
寫咗阿sir D衰野落去
正文如下:
「
妖!!!~個死人梁慶旭好煩呀~又要留人地堂,係度做改正
(重要係城班添~無個唔洗>3<")佢重話改正要連埋畫圖~\
真係想頂咩~~最後抄左後面果個同埋何美兒個本野先搞店渣=.=
」
琪琪狂叫啊sir睇
滋事分子又o係度嘈
搞到成班湧晒出黎睇
穿晒煲
阿sir 睇呀睇,冇講過野
成班o係度話
「 你睇下你個好科長丫, 咁樣話你,眞係個好科長噢 ! ! 」
真係好想知道呀sir而家点諗佢
|