年年中秋都要單身- -'
之前重諗住同你中秋去玩..
哈..是但啦 中秋都冇咩分別
都係要番工 都係要自己一個
HA 今年中秋你要玩得開心D
其實呢..我重係好愛佢- -'點搞丫大家
我想放低 好想放棄..
我大大話話冇番粉嶺屋企都半個月
係出面住得好好丫..真係咩都重新泥過咁..
介酒=]係咪好乖呢 表哥 娃 軒 狼 你地對我好重要/3\'
娃娃快D放D相上FB啦>V<'
就番工喇 聽日打過