[♣] WINGTON BLOG ™♠`:*
°''*╴零藉口 即使交出一切 都不應放手 ..
零藉口 不應等足一世 輸在未開口....
零藉口 我要一生一世 留在你左右 _*|

`請你不要阻我[囍歡]你-)* \/\ ,,` -33-"
lauwington
暱稱: *.,`彤 ))'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-04
呢 個 日記 最後 一 篇...
愚人節 快樂"
留 係 屋企 =)"
煩 `
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
雞 日 記 ))"
圴 圴 日 記 ))"
KAKI ))"
KAKI 日 記))"
LORRiA))"
LORRiA日 記))"
PUI SHaN 日 記 ))...
PUI SHaN ))"
SUPeRMaN))"
江 珊 日 記))"
江 珊 ))"
爸爸 日記))" {朱 恩...
洵 洵 ))"
敏 婷 日 記 ))"
鄧 鄧 日 記 ))"
黎 根 ))"
黎 根 日 記))"
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 38
今日人氣: 3
累積人氣: 2897
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 18 日  星期日   晴天


做 好 女孩" 分類: 未分類

    今 日 係 屋 企 做 好 女孩"=3="

 其實  係 我 無 街 去姐"

   今 日 係 咁 同 我 的 愛  人 傾 電話"

但 我  重 有 5 日 "=)"

   雖然  禮物 係 就係 買 左"

但  都 唔 知 佢 岩 唔 岩 AND 鐘 唔 鐘 意"=3="

   煩  爆   ++++++ 悶 爆" T_T"

點 算 好 呢" =3="

   聽 日 係 捐血日"  有嘢 玩 囉"T_T"

 7:00 p.m 幾 悶 到 傻 左"

   走 落 街  行 左  一 輪"

  番 上 屋 企" 落 街 傻 左"

  重 要 著  短 3 短 褲 " 又 真 係 幾 凍" -()-"

  勁 悶 囉 今日 " =)"

悶 到 咁 . . .做 下 個 50 問 先"

---------------------------------------------------------------------------------------

 1.你大名 ?Lau Wing Ton"
2. 玩過幾多次呢類1-50 ?1-50就第一次"
3. 多唔多酒肉朋友 ?唔多"
4. 多唔多真心朋友 ? 都OK喇"
5. 如上, 有幾多個 ?唔話你知"=()="
6. 講唔講粗口 ? 當然係...講喇"
7. 接受倒自己另一半講粗口嗎 ?OK  GE"
8. 食煙嗎 ?唔食"
9. 如是, 打唔打算不日後戒左佢 ? 都話無囉"
10. 接唔接受倒自己另一半食煙 ? OK  GE"
11. 你靚唔靚 ?一D 都 唔令"
12. 比你去整容或者變靚身體事但一度地方會係 ? 全身?!唔知卜"
13. 你把聲係點 ? 女仔聲囉"

14. 鍾唔鍾意唱歌 ? 都OK架"
15. 如上, 問心唱得好冇聽 ? 問心呀"唔好聽"
16. 有冇試過參加比賽? 無AR"
17. 做邊行 ? 學生"
18. 想唔想轉工或者轉行 ? 又想又唔想"
19. 邊一份工係你dream job ? 無卜"
20. 如果比你選想似邊個名星 ?似明星咪姐係唔係自己"我先唔要"
21. 1-50題好冇玩 ? 都味玩哂"
22. 有冇信心答倒D好陰濕既題目 ? 有"
23. 你鍾意男定女 ? BOy"
24. 有冇同異性拍過拖 ? 拍過呀?!
25. 識唔識打麻雀 ? DD喇"
26. 賭博嗎 ? OK喇"
27. 入機鋪仲有冇人會check你身份証 ? 無卜"
28. 你覺得你自己假唔假 ? 我味死架"
29. 如果你係其他人, 會愛上自己嗎 ? 唔會囉"
30. 你覺得你最吸引既地方係咩 ? 無架卜"
31. 承認過份自大既人係等於過份自卑嗎 ? 唔認為掛"
32. 你岩岩食左D咩 ? 飲左水"
33. 你今日去左大未 ?唔答你呀=3="
34. 有d 咩係你好想買但暫時仲未買 ? 好多卜"
35. 有冇d人你係想再次擁有 ? 無呀"
36. 同另一半鬧交最憎聽倒既說話 ? 仆街"
37. 有冇邊一次分手係最深刻 ? 無卜"
38. 三圍講唔講得? 你話呢?!
39. 用咩牌子既香水 ?唔講DUCK"
40. 對衣著講唔講究 ? OK架"
41. 鍾唔鍾意做家務 ? MAMA地喇"
42. 如是, 鍾意做咩 ? 睇心情架卜"
43. 養什麼動物 ? CAT"
44. 用一首歌形容分手會係咩 ?乜野系戀愛
45. 你覺得你自己花唔花心 ? 唔花心"
46. 你唔拍拖會唔會死 ? 唔會GE"但心情唔會好好囉"
47. 夏天衫多d定冬天衫多d ? 夏天xD"
48. 如果可以, 你最想香港開一間咩商店或者主題公園 ? 我想全街都係咖啡店"
49. 對自己邊一方面有信心 ?唔知架卜"
50. 獨立嗎 ?OK架"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

玩 完  50  都係 咁悶"

 聽 日 又 要 上 P.E" =3="

  今 日過 得 好 鬼 悶" 係 間 堅 度  傻 "=3="

 愛 你 愛到  永 不 變 "  但 你  係 咪 呢?!

    我  愛 我 的  老 公" 

 P.S"

   5 日 " 好 快 就 到 喇"

 怎麼辦  唷" !!!!!!>3<"

 

    

 

 

 

 

 

  

 

 

2007 年 3 月 17 日  星期六   晴天


煩 爆 =3=" 分類: 未分類

  琴 晚 我 語 無 倫 次 左 一陣"

訓 著 左" 原來 係 俾 人 玩"

今 日 11: 22 a.m 起 左 身"

 啦 啦 聲  梳 洗"  之後  打 電話俾 我 3家 姐"

佢 話 1:00 前 出 到 佐 敦 "

 我 重 唔 快 D 換 3333 咩" . . .

 一路 出 一路 同 你 傾 住 電 話"

 慢慢 去 左 尖 沙 咀 攞 嘢"  再 去 食 嘢"

 再  搭 地鐵  去 MK" 因為 要 買 D 嘢"

之後 我 3家 姐 話 要 買 V3 果 部 電話"

 就 同 左 佢 去 買" 我 就 係 旁邊 玩 NDS"T_T"

之後 番 屋 企" . . . 今 日 行 程 唔可以 詳盡  打 "

 因為  唔 可以 俾 D人知"

死 喇" 買 左 份 禮物 "

都 唔 知 佢 岩 唔 岩 =)"

今 次 仆 x"  =3= " 唷. . . 

 好 想 死 左 佢 算 " FUcK  xxxxx))

愛 真 係 好 煩" 但 我 寧願 煩 都 要 愛 你"

 傻 左 喇" =)"

P.S  重 有 6 日 T_T"

    死 得 喇" =v="