里幾個禮拜都唔得閒嫁啦~!!
所以都唔會成日打blog~...
我諗住遲D得閒D就開個xange嫁啦~!!
開左再同你地講啦~!!
唔講啦~!!係時候做功課啦~
因為我地個英文Miss日日都有勁多功課比我地~...
下個禮拜又話要默書啦~!!
後日就要背書啦~!!
勁想死左去算數囉~!!